Monday, April 20, 2009

Kelas Cupcake


Semalam aku gi kelas cupcake yg dianjurkan oleh Puteri Umno & Gerakan Belia....Best.. Sebenarnya ni kelas yg ke 2.. kelas pertama yg berlansung pada 4 april ari tu lupa nak bawak kamera.. Semalam bukannya bawak kamera aje malah anak dara aku pun aku bawak sekali.. Sibuk sgt nak ikut.. kesian pulak.. suka betul dia. Kelas yg pertama aku belajar tentang pengenalan cupcake dan lepas tu diajar buat Butter Cupcake topping ngan Sugarpaste & Royal Icing. Sorryla.. takda gambar.. Semalam pulak belajar Dark Chocolate Cupcake topping ngan Fudge Chocolate. Bila nak deco tu anak dara aku yg beriya2..Nasib baik cikgu aku tu tak kisah..dia lagi bagi semangat... Pandai jugak dia hias..ada bakat.. sungguh tak disangka2. Cikgu aku tu namanya Nora Yazdad.. tapi lupa lak nak snap gambarnya... nantilah next kelas.

No comments:

Post a Comment