Wednesday, October 21, 2009

Rindu...

Salam sayang buat semua....lama betul tak berkemas kat umah aku yang satu ni...dari bulan puasa sampai dah habis raya...rindu rasanya ..bukannya apa cuma agak kebusyan.... cepat betul masa berlalu.. raya hari tu....cam biasa..lepas solat raya aku,suami dan anak2 beraya kat umah ayah.. gitu-gini.. tgh hari gi kubur arwah mak aku kat Cheras..lepas tu balik rumah ayah..boring sikitla raya ni sebab tak balik kampung..kesian kat budak2 tu raya kat umah aje... petang baru balik umah aku sendiri.. kawasan umah aku lengang betul..yalah org semua balik kg...sampai raya ke tigalah melengung kat umah....dah seminggu raya baru balik Pontian..itupun sebab ada sepupu abang nak bertunang...barulah ceria anak2 aku..
apa-apapun meh layan gambar2 raya ni....

Anak2ku ngan atuk, nenek,paksu dan sepupu(aisyah)

Anak bujangku(faiz) ngan nenek dan atuk..

Nilah keluargaku tercinta....

Bila anak daraku(wani) dah pandai bergaya....di pagi raya..

Wani ngan ain bergaya kat kedai gambar...

No comments:

Post a Comment