Monday, October 18, 2010

Happy birthday Wani

Hari ini..18 oct ..hari lahir anak gadisku Nurul Iwani yg ke 9 thn...hari lahirnya selang sehari dari abahnya...Setiap tahun selalunya abah dan anak ni akan sambut besday bersama2..cuma tahun ni anakku nak buat kat rumah.. so aku cakap kat dia boleh..tp kita buat hujung bulan ni...boleh ajak ramai sikit...
Happy besday sayang...semoga menjadi anak yg solehah dan berjaya di dunia dan akhirat..
Cepat betul masa berlalu...terasa baru semlm aku melahirkannya.....
Dengan separuh badan dibius...aku dapat melihat kelahirannya..aku dapat mendengar tangisannya buat pertama kali..
aku dapat melihat pipinya yg gebu...comel sangat....masih segar diingatan aku waktu kali pertama melihatnya...
Hilang segala kesakitan....betapa aku bersyukur ke hadrat Ilahi kerana dianugerahkan cahayamata yg sihat dan sempurna ini.....
Kini sudah 9 thn berlalu.....
Ibu sayang adik.....



No comments:

Post a Comment