Friday, May 6, 2011

Makan-makan kat Naili's Sentul...

Malam ahad lepas kitaorg gi makan kat Naili's yg terletak kat Sentul...menarik tempatnya dimlm hari..dgn lampu2 yg berwarna-warni....ada titi dan dibawahnya ada air mengalir dengan ikan2 yg berenang-renang....memang cantiklah....
tapi aku tak tangkaplah pulak gambarnya.... tak teringat langsung....
Tapi takpalah lain kali kalau datang lg kat sini (kalau ada org nak belanja lglah...hihhihi..) sure aku tak lupa nak tangkap gambarnya ....
so layan ajelah gambar2 dibawah ni ya...yg sempat ditangkap oleh cameraman/woman yg tak bertauliah....

Nama minuman ni Sunset...harganya lebih kurang rm 7.90 segelas.....campuran soda,lemon dan oren....emmm sedap sesangat....bukan aku aje yg order air ni...anak lelakiku dan adik ipar aku pun order air ni jugak....

Sunset dan A&W Float....air Float tu harganya rm 4.90 segelas..

Minuman ni pulak namanya...Rainbow....harganya rm 6.90 segelas...aku tak pasti campuran apa air ni...tp rasanya macam aiskrim traffic light tu....sedap jugak...

Haaa inilah yg kitaorg semua makan...Big Bite Burger....rm 12.90 sepinggan....agak besar lah jugak burgernya....aku kongsi ngan gegirl aku...sedaplah burgernya ......

Wani dan Balqis sedang menikmati minuman float mereka... emm sedap......
Tapi ada cerita sebelum kitaorg datang makan kat sini....
Kereta adik ipar aku kemalangan dalam perjalanan dari rumah mereka di Sg Buloh ke rumah mak ....teruk jugak rosaknya kat sebelah pemandu.....nasib baik semuanya selamat....kebetulan pulak anak perempuan aku ada sekali dlm kereta tu..dia tidur kat rumah atehnya mlm sebelum tu....adik ipar aku cakap dia yg paling kuat menangis...terkejut la tu....sian kat budak2 tu...nak buat camna dah nak kenakan..tak boleh nak cakap apa2...

No comments:

Post a Comment